Adwords ile yapmış olduğunuz çalışmalardan Verim Alamıyor musunuz? Doğru stratejiler ile işletmenizin Adwords planını başarı ile tamamlayarak sitenizde ki trafiği artırmakla beraber doğal aramalarda yükselişini sağlıyoruz. Bir taşla İki kuş vuruyorsunuz!
Adwords, işletmelerin doğal aramalar haricinde belirlediğiniz bütçe ile Google içerisinde ilgili anahtar kelimelerde üst sıralamalarda yer alması için yapılan çalışmadır. Yapılan yanlış stratejiler sonucunda Adwords üzerinde istenilen sonuçlara varılamaması işletmeler için tam bir hayal kırıklığına neden oluyor. Adwords için en önemli konu sektörünüz ile ilgili kelime analizlerini profesyonelce yaparak 0 risk ile maksimum verim alarak yola devam etmenizdir. Mr. Seo ekibinin istikrarlı çalışmaları sonucunda Adwords üzerinde ki listelemelerde doğru yerlerde çıkmamanız olanaksız bir durumdur. Bu kadar emin konuşmamızın sebebi çalışmalara başlamadan önce uzman ARGE tarafından sektörünüz ile alakalı ana anahtar kelimeler size en uygun şekilde çıkartılıyor ve ayırmış olduğunuz bütçeye göre en kaliteli alt anahtar kelimeler üretiliyor.
Yapılan ön çalışmalar ile elimizde oluşturduğumuz kaynakları kayıt altına alarak ana çalışmalara başlıyoruz. Google da Adwords ile yükselmenin oluşturmuş olduğu dezavantajlardan en büyüğü reklam etiketidir. Bilindiği gibi reklam birçok kullanıcıya itici gelmektedir. Bu tabuyu yıkmak için kullanıcının yazmış olduğu anahtar kelimenin aynısını veya çok yakınını analiz etmek zorundayız. Bu durum sadece anahtar kelime seçerek bitmiyor site içerisinde ki “title” tag’ı olarak adlandırdığımız başlıkta da seçmiş olduğunuz anahtar kelimenin önemi büyüktür. Çünkü siz anahtar kelimeyi seçerek google üzerinde ilk sonuçlar içerisinde listelenmesini sağladınız. Ardından kullanıcı bu listelenmiş sonuçları gördü ve sitenizde bulunan başlığı kendi anahtar kelimesine uygun görmedi. Doğal olarak hit ve iş kaybına uğramış olursunuz. Tüm bu konuların bilincinde olan ekibimiz istikrarlı bir şekilde sürdürmüş olduğu çalışmaları tamamen kullanıcıya odaklı bir halde yaparak, Google’ın en uygun görmüş olduğu Adwords çalışmasını yayına sunuyor.
Bütçe belirleme konusunda yaptığı analizler sonucunda sizlere detaylı bir raporlama sunuyor, size sadece çayınızı yudumlarken web sitenize gelen trafikleri izlemenin keyfi kalıyor. Aynı anahtar kelimeler üzerinde bulunan 2 web sitesi arasındaki rekabeti Google 2 seçenek ile tanımlıyor bunlardan birincisi anahtar kelimeye ayrılan bütçe, ikincisi ise sunmuş olduğumuz içeriğin kalitesi ve kullanıcı dostu olmasıdır. Google her uygulamasında olduğu gibi bu uygulamasında da kullanıcıyı düşünerek hareket ettiği için bizlerde kullanıcının zorlanmayacağı bir şekilde tanıtımınızı hazırlıyor ve sahaya 4×4’lük bir web sitesi olarak çıkıyoruz. Bu sayede iki firmanın tıklama başına ayırdığı ücrette, içeriği daha kaliteli olan web sitesi üst sıralamalarda yer almış oluyor. Bu kriterleri eksiksiz bir şekilde altın tepside Google’a sunuyoruz.
ARGE uzmanımız tarafından yapılan çalışmalar sonucunda tüm bu kriterler denenerek sonuçların doğruluğunu ispatlamış bulunmaktayız. Google için yaptığımız bu çalışmaları sonlandırdıktan sonra izlemlerimiz başlıyor ve web sitesindeki gelişmeler takip ediliyor ve daha da geliştirmek için takip edilen sonuçlarda faydanın maksimuma çıkması için sürekli çalışıyoruz. Bu anlattıklarımız Google için uyguladığımız çalışmalar. Birde daha önemlisi kullanıcılar için çalışmalar yapıyoruz.
Bizim amacımız sitenizin sadece Google sıralamalarında yükselmesi değil yükselmenin yanı sıra Adwords üzerinden gelen kullanıcıların siteniz üzerinde daha fazla zaman geçirerek hem işlerinize güç katmak hem de Google doğal aramalar üzerinde web sitenizin sonuçlarında yükselme olmasını sağlamaktır.
Adwords çalışmasından maksimum verimli sonuçlar almak için mutlaka profesyonelce hareket etmeli veya profesyonel bir ekip ile çalışılmasını tavsiye ediyoruz.